حوزه علمیه امام صادق(علیه السلام) اردکان

حوزه علمیه امام صادق(علیه السلام) اردکان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حوزه علمیه امام صادق اردکان و آدرس emamsadeq353.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 
متن وصيتنامه شهيد: 
محمد صحرائي فرزند:حسين
بسم رب الشهداء و الصديقين
ولا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله امواتاً بل احياء عند ربهم يرزقون
گمان مبريد كساني كه در راه خدا كشته مي شوند مردگانند بلكه زنده اند و نزد پروردگارشان روزي مي خورند
با درود و سلام به امام زمان (عج) و نائب بر حقش امام خميني و درود به امت شهيدپرور ايران و درود بر رزمندگان اسلام و سلام بر بازماندگان شهدا كه اينگونه صابر و شكيبا هستند و به گفته خداوند مثال " ان الله يحب الصابرين " خداوند صابرين را دوست مي دارد. مخصوصاً پدران و مادران صابري كه پس از بزرگ كردن فرزنداني چون علي اكبر و قامس و وهب ابن عبدالله الكي ها و غيره به جنگ فرستاده و پس از دريافت خبر شهادت فرزند يا فرزندانشان اينگونه خوشحال و مسرور هستند اين جانب وظيفه خود مي دانم وصيت نامه اي بنويسم . مردم شهيدپرور ايران وقتي دعا ميخوانيم " يا ليتني كنت معكم فافوز معكم " اي كاش من هم با شما بودم و با شما رستگار مي شدم در اين برهه از زمان عين زمانيكه آرزو مي كردي و هيچ شك و ترديدي در آن نيست و انگار جلو چشمان ما قرار دارد. وقتي نداي امام شهيدمان حسين (ع) به ياد مي آوريم " هل من ناصر ينصرني " و " هل من معين يعينني " . امروز هم نداي امام و رهبرمان كه مي فرمايد داوطلبان زيادتر بروند به جبهه ها و نگذارند كه جواناني كه در آنجا هستند خسته شوند. چطور مي توان يك مسلمان ساكت باشد و به اين نداي حسين گونه جواب ندهد، وقتي در مراسم تشييع جنازه ها اين نداها بگوشم مي خورد باخود فكر مي كردم خداي ناكرده ممكن است مسئوليتي بر شانه من باشد بالاخره روزي خداوند متعال توفيق به من دست داد و عازم جبهه شدم . من روز 9/2/1361 وصيتنامه خود مي نويسم همين روز حمله بعد از فتح المبين آغاز شود و به خواست خدا صدام باقي نخواهد ماند و اميدوارم شربت گواراي شهادت كه البته شهادت في سبيل الله بنوشم . پدر و مادرم اميدوارم بعد از شهادت من غمگين نباشيد و مانند ديگران صابر و شكيبا باشيد. اگر روزي خبر شهادتم شنيديد و روز ديگر خبر شهادت ديگر برادر، شادمانتر باشيد وافتخار كنيد كه ما هم چون فرزنداني داريم پدر و مادرم اگر من مانند جواناني چون وهب ابن عبدالله و غيره نبودم لااقل اميدوارم شما مانند پدر و مادرشان باشيد موقعيكه وهب به ميدان جنگ مي رود مادرش به وهب ميگويد ، مي خواهم از آنها پيشي بگيريد. چقدر شجاعت در قلب آن مادر است . پدر و مادرم اميدوارم كه مرا ببخشي و از اينكه به شما اذيت و آزار دادم ، و من از اول تولد تا بحال مديون شما مي باشم . اميدوارم هرگاه به ياد من افتادي براي خدا شكرگذاري كنيد و سرافراز باشي ، مانند اينكه خودم هم سرفرازم كه همچون والديني دارم مردم مسلمان جهان اميدوارم در كارهايتان خدا را فراموش نكرده زيرا ذكر خدا و ياد خدا قلبها را آرامش مي بخشد . همانطوري كه خدا مي گويد " الا بذكرالله تطمئن القلوب " و در نمازها و در دعاي كميل و نمازجمعه هايتان دعاي امام را فراموش نكرده و هميشه جلمه اي كه هم دعا است و هم شعار كه دشمنان اسلام با شنيدن اين جمله ، يكه مي خورند بر زبانتان جاري باشد ( خدايا خدايا تا انقلاب مهدي خميني را نگهدار) و غير از دعاي امام براي رزمندگان اسلام كه بتوانند پس از فتح كربلا به فلسطين دست يافته و قبله اول مسلمين را از دست صهيونيست آزاد كنند و همچنين دعا براي معلولين انقلاب ، مجروحين جنگ ، اين شهيدان زنده كه اينگونه خود را براي اسلام به اين وضع دلخراش انداخته اند بكنيد ، چون خود خداست كه مي فرمايد" ادعوني استجب لكم". امت شهيدپرور ايران اميدوارم كه به پشتيباني امام و روحانيت باشيد و به گفته شهيد شهرمان (مختاري) امام را همچون نگين انگشتر نگهداريد. پدران و مادران مسلمان شهيد داده و غير شهيد داده اميدوارم مسئوليت سنگيني كه بر روي شانه شما گذارده شده يعني تربيت فرزندان خود ، چون شما مي توانيد با اين عمل جامعه را اصلاح كنيد زيرا اگرفرزندي شايسته باشد زير نظر شما و غير شايسته باز هم زير نظر شما بوده است . دو نكته بايد عرض كنم به پدر و مادرم 1ـهر كس از من هر چيز طلبكار است به او پس بدهيد و مقدار مالي كه دارم در صورت عدم احتياج به جبهه بفرستيد2ـمقدار كتابي كه دارم به هركتابخانه كه لازم است هديه كنيد . پروردگارا،امام زمان (عج) هرچه زودتر ظهورش را تعجيل بفرما. پروردگارا ،به امام خميني رهبر عزيزمان تا ظهور حضرت مهدي به او طول عمر و سلامتي كامل عنايت بفرما. خدايا به رزمندگان اسلام نصرت و به اسراي اسلام آزادي و به مريضان و معلولين انقلاب و مجروحين جنگ شفا عنايت بفرما. پروردگارا امام زمان و پدر و مادر و مسلمانان را از ما راضي و خشنود بگردان .
 والسلام به اميد پيروزي اسلام بر كفر صدام
 محمد صحرائي ساعت 2 بعد از ظهر تاريخ 9/2/1361

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 25 آذر 1391برچسب:شهید محمد صحرایی واحد پژوهش, ] [ 11:42 ] [ موسسه فرهنگی عادیات ] [ ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 116
بازدید کل : 42822
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1